دکتر خانلی، پزشک حاذق و مردمی چالوس درگذشت

مرزن نیوز/ آخرین گفتگو و دیدار من با دکتر فرخ حسین خانلی پزشک حاذق و مردمی چالوس درست یک ماه قبل در بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس رخ داد، روزی که دکتر وعده داده بود بخاطر مردمی که عاشقانه دوستشان دارد تلاش می کند سلامتی خود را بازیافته تا به حرفه مقدسش بازگردد اما.... اجل مهلتش نداد.


دکتر فرخ حسین خانلی را سالهاست که می شناسم، نه بخاطر اینکه یکی از پزشکان متخصص و خوشنام شهرم بود، بلکه بخاطر جایگاهی که در بین مردم بی بضاعت و کم بضاعت جامعه داشت، محبوبیت او با انجام معالجات و جراحی های خداپسندانه برای اقشار ضعیف جامعه موجب شده بود تا نامی نیک از خود برجای بگذارد. ضمن اینکه نگارنده در دو مقطع که در بیمارستان بستری بودم پزشکم بود و سلامتی ام را مدیونش بودم، همانند بسیاری از همشهریان و هم استانی های عزیزم که میدانم خبر درگذشتش بسیار متاثرشان کرد در باورم نمی گنجد.

 


در پی حادثه دلخراشی که در پارکینگ درمانگاه تخصصی امام رضا (ع) چالوس برای دکتر فرخ حسین خانلی پزشک و جراح عمومی رخ داد، مردم قدرشناس و بویژه آنها که سلامتی و زندگی دوباره خود را مدیون این پزشک دلسوز و مردمی بودند دست به دعا برداشته و از خدای متعال خواستار بهبودی او شدند. در گفتگویی که با همراهی همسرش خانم دکتر حشمتی پور و مسوول حراست بیمارستان با ایشان داشتم، امید به زندگی دوباره به عشق مردم و خدمت به آنها در چشمانش موج میزد. می گفت شک نکنید دوباره بازمیگردم چون مردم به من نیاز دارند. من دست تک تک مردم این شهر و دیار را می بوسم چون همین دستها به سمت آسمان رفته و برایم دعا کردند.


امروز چهارم خرداد درست یک ماه از دیدار من با وی و درج ماحصل گفتگوی مان در پایگاه خبری مرزن نیوز می گذشت که خبر درگذشتش را شنیدم. می دانم بازگشتی درکار نیست و او برای همیشه بسوی معبودش شتافت، اما همانند همه مردم این شهر برای شادی روح او دعا می کنم. روحش شاد و یادش گرامی
زهرا راه گل

نظرات   

 
+2 #18 معلم 1392-10-16 19:34
سلام به سپهر وسامان عزىزم که نداشتن پدر در جامعه امروز را با هزار دلتنگى باىد به دوش بکشند دىدن پدر هاىى که به دنبال فرزندشان مى اىند غمى سنگىن بر قلب هاى کوچکشان مى نشاند ما چه کردىم وچه خواهىم کرد باهمىن دستى که مى نوىسم توسط دکتر عزىز جراحى شده مى نوىسم. سامان شاگرد من بود وعلاقه زىادى به اىن خانواده دارم از لطف شما هم ممنونم
بازگو کردن
 
 
+2 #17 ف ح 1392-04-09 00:50
درهنگام مراسم تشیع پیکر دکترخانلی خواهر ایشان بعد از تشکر از مردم چالوس متن ذیل را قرائت کردکه با کف زدن مردم عزادار همراه شد:
آی مردم برای زندگی پرافتخار برادرم دست بزنید- برای زندگی کوتاه ولی پرافتخار برادرم دست بزنید - برای مهربونی هاش دست بزنید- برای مردم دوستی اش دست بزنید - برای فقیر دوستی اش دست بزنید - برای جراح بی پول ولی در عین حال بی نیاز بودنش دست بزنید. از زندگی برادرم دکتر فرخ حسین خانلی خانقاه بگم: فرزند خوبی بود - برادر خوبی بود - همسر خوبی بود- پدر خوبی بود- جراح مردمی خوبی بود- قهرمان ورزشی خوبی بود- بسیجی داوطلب خوبی بود- در یک جمله خلاصه کنم : انسان خوبی بود. برای آخرین بار یکبار دیگه از همگی میخواهم برای زندگی پرافتخار برادرم دست بزنید.
بازگو کردن
 
 
+3 #16 Esmaell Eshaghi 1392-03-17 11:32
خداوند همه مارو ببخشد وبیامرزد.ایشون جایگاهی بالاتراز این دنیا داشت و آخرش به ان رسید. روحش شاد یادش گرامی
:oops: .
بازگو کردن
 
 
+2 #15 mehrnaz 1392-03-17 10:48
hamyshe hasty
بازگو کردن
 
 
+4 #14 محمدی 1392-03-10 21:49
خدا رحمتشون کنه. نام نیکی از خود بجا گذاشتن. از شما هم بخاطر اینکه قبل از مرگشون سراغشون و گرفتید و باهاشون مصاحبه کردید ممنونم. رسالت خبری یعنی همین. برای شادی روحشون صلوات
بازگو کردن
 
 
+5 #13 دوست از چالوس 1392-03-09 02:43
حیف از نبودن دکتری به این عظمت وحیف از بی نتیجه بودن این همه دعا!!!!!!!!!!!م ن هنوز در بهت این فاجعه وتلاش برای درک حکمت این کار خداودرگیر با اعتقاداتم هستم........... .........
بازگو کردن
 
 
+6 #12 محمد علی مولایی 1392-03-08 13:59
خداوند او را بیامرزد اون یک دکتر عالی بو . اون برای همه مخصوصا برای بچه هاش یک الگوی بسیار عالی بود من در خاک سپاری دیدم که مردم چالوس سنگ تمام گذاشتند من از طرف خود به همسرش دکتر حشمتی پور تسلیت میگویم
بازگو کردن
 
 
+7 #11 پرستار بیمارستان 1392-03-07 20:18
خدا به همسرو فرزندانش صبرو سلامتی بده. غم بزرگی هست.
بازگو کردن
 
 
+6 #10 نیک روش از تنکابن 1392-03-07 20:13
خدا رحمتشون کنه. واقعا مهربون و نوعدوست بودن. خواهرم رو مجانی لاپاراسکوپی کرد.
اجرش با خدا.چرا دعاهامون اثر نکرد؟ خداااااااااااا
بازگو کردن
 
 
+4 #9 نیک روش 1392-03-07 20:12
خدا رحمتشون کنه. واقعا مهربون و نوعدوست بودن. خواهرم رو مجانی لاپاراسکوپی کرد.
اجرش با خدا.چرا دعاهامون اثر نکرد؟ خداااااااااااا
بازگو کردن
 
 
+5 #8 باقری 1392-03-07 13:17
خدا به خانواده آن مرحوم،به همسر و فرزندانش صبر بده ،روحش شاد و یادش گرامی
بازگو کردن
 
 
+7 #7 شهروند تنکابنی 1392-03-07 09:02
هرچه ازخوبیهای این پزشک حاذق ومردمدار بگویم حق مطلب ادانشده است . همین بس که مردم شریف چالوس ونوشهر حق شناسی را بجا آوردندمن به عنوان یک بیمار آن بزرگ مرد ازهمه مردمی که دلشان سوخت وباخانواده دکترخانلی همدردی کردندممنونم . میتوان کفت که خوبیها هرگز ازیادنمی روند. ای کاش مرام ومردم داری دکترخانلی وخیل عظیم مردم داغدار تلنگری باشد همه ما. روحش شاد.
بازگو کردن
 
 
+7 #6 عطار 1392-03-07 01:45
خبر فوت دکتر خانلی شوک و ضربه ی محکمی به همه وارد کرد. خیلی حیف شد. خدا به همسر.، فرزندان و خواهرشان صبر بدهد. قلبمان شکست و جگرمان سوخت.
بازگو کردن
 
 
+4 #5 مشایخ پور 1392-03-06 19:42
یکی از تلخ ترین خبرهایی که شنیدم خبر فوت آقای دکتر خانلی بود.امیدوارم خدا به خانم دکتر حشمتی پور صبر و تحمل این غم بزرگ را عنایت بفرمایند .روحشان شاد و یادشان تا ابدیت جاویدان
بازگو کردن
 
 
+4 #4 نوشهری 1392-03-06 19:34
خدا همه خوبهارو زود پیش خودش می بره. فراموش نکنید که امشب برای شادی روحش نماز شب اول قبر بخوانید. یادش گرامی.
بازگو کردن
 
 
+4 #3 شهروند چالوسی 1392-03-06 18:28
خدا رحمتشون کنه. انسانی شریف و دلسوز بودند. جون خیلی ها رو نجات داد اما حیف که نتونستن براش کاری انجام بدند. یادش گرامی جایش سبز
بازگو کردن